Доставка і оплата

Доставка і оплата

Звертаємо Вашу увагу, що з 01 жовтня 2019 інтернет магазин «Alien Labs», відповідно до Постанови правління НБУ №25 від 15 березня 2018 року “Про оптимізацію обігу монет дрібних металів”, здійснює заокруглення у менший бік (математичну операцію, яка полягає в заміні числа в бік зменшення з відповідною точністю) загальних у чеку сум розрахунків за товари згідно правилам, встановленим цією Постановою.

Доставка

Магазин Alien Labs працює з перевізниками “Нова Пошта” і “Укрпошта”.  Доставка можлива по всій Україні, за винятком тимчасово окупованих територій.  Вартість доставки залежить від обєму і ваги товару, і розраховується окремо на відділенні перевізника.
Ми знаходимось за адресою смт.Шацьк, вул. С.Шковороди 29, якщо вам зручно – можете отримати ваше замовлення прямо в магазині.

Коли я отримаю замовлення?

Ми знаходимось біля відділення “Нової пошти”, і відправляємо товар в день замовлення, але іноді термін обробки може збільшитись до 3-х робочих днів. Якщо товару немає у нас в магазині, але він є на складі постачальника, термін обробки може бути до 5-ти робочих днів. Терміни поставки Замовлення наведено без урахування дня замовлення і при використанні перевізника ТОВ “Нова Пошта”. Про точний термін доставки Замовлення Покупця оповіщає перевізник.
Не забувайте що товар на новій пошті зберігається лише 5 днів, тому дуже важливо отримати його вчасно, інакше ваше замовлення повернеться до нас.

Як оплатити товар? 

1. Оплата товару готівкою в нашому магазині.
2. Оплата товару онлайн, через систему LiqPay, Privat24.
3. Оплата переказом на банківську карту
4. Оплата товару на відділенні “Нової пошти”.

Як повернути товар?

1. Магазин “Alien Labs” приймає повернення товару належної якості протягом 14 днів (не рахуючи дня купівлі такого товару) відповідно до вимог ст.ст. 9, 12 та 13 Закону України «Про захист прав споживачів».
2.  Повернення грошових коштів сплачені за придбаний товар, відбувається на протязі 30 днів з моменту отримання нами товару, на банківський рахунок Покупця (платіжну картку Покупця) або грошовим переказом через ПАТ «Укрпошта».
3. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) є в законі: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF
4. Відправка товару на повернення здійснюється за рахунок клієнта.

перевірка статусу ремонту

Введіть пароль